niedziela, 30 listopada 2014

Dzień 1 - Film z ćwiczeniami na całe ciało (video)


Cześć :)
Dziękuję ogromnie za mnóstwo miłych słów, jakie od wczoraj mi napisałyście :)

Postanowienie noworoczne: będę ćwiczyć! - sprawdź o co chodzi :)

Ciekawa jestem które ćwiczenia (z wyżej podlinkowanego wpisu) Wy wylosowałyście na 1 grudnia i ile rund udało Wam się "zaliczyć" - dajcie jutro znać w komentarzach :)

Jeśli będziecie gdziekolwiek dodawać informację o wyzwaniu lub ćwiczeniach używajcie tagu #fitlovinpl - będę wtedy mogła każdą taką wypowiedź zobaczyć i poznać Wasze blogi/instragram/facebook :)

UWAGA! Dzisiejszy film jest dla osób, które nie chcą się bawić w losowanie i wolą wykonać przygotowany przeze mnie zestaw :)


1. Przed ćwiczeniami wykonaj rozgrzewkę i rozciąganie dynamiczne - dzięki temu unikniesz ewentualnych urazów, przygotujesz organizm do wysiłku i osiągniesz lepsze efekty.

2. Po treningu wykonaj rozciąganie statyczne, dzięki czemu Twoje mięśnie łatwiej się zregenerują i organizm będzie wiedział, że już po wysiłku :)

3. W ciągu 10 minut wykonaj jak najwięcej rund.

#reebok #LIVEWITHFIRE

4. Jedna runda to:


- 10x na stronę SKIP
- 10x PUSH UP (pompka)
- 10x na stronę SIDE LUNGE (wykrok w bok)
- 10x LEG RAISE (unoszenie nóg w leżeniu)

ćwiczenia wykonaj po kolei bez przerw, jeśli musisz zatrzymaj się na chwilę między rundami.

5. Miłej zabawy! :)





SKIP
- łopatki ściągnięte
- plecy zachowują naturalne krzywizny
- brzuch napięty (Nie wciągnięty! :))
- kolana podciągamy wysoko
- oddychamy! :)


PUSH UP (pompka)

- ciało w jednej linii
- dłonie w wygodnej pozycji
- im szerzej rozstawisz nogi tym będzie Ci łatwiej
- początkujący robią pompki na kolanach
- zaawansowani mogą wykonać spiderman push up



SIDE LUNGE (wykrok w bok)

- plecy zachowują naturalne krzywizny, nie garbimy się
- ręce pomagają utrzymać równowagę
- kolano zginając się wskazuje ten sam kierunek, co palce stóp

LEG RAISE (unoszenie nóg w leżeniu)

- odcinek lędźwiowy przylega do podłogi (gdy leżymy)
- unosimy nogi z wydechem
- pracę wykonuje brzuch, nie wykorzystujemy zamachu :)
- kontroluj ruch, nogi staraj się unosić wysoko


PYTANIE: Która forma Wam najbardziej odpowiada - zdjęcie z 4 ćwiczeniami, film, czy gify? :)

PS. Moje zestawy nie są losowane, układam je w przemyślany sposób, aby później również służyły jako wstęp do bardziej zaawansowanych kombinacji.

Dzień 1
Dzień 2
Dzień 3
Dzień 4
Dzień 5
Dzień 6
Dzień 7 i 8
« Nowszy post Starszy post »

18 komentarzy:

  1. Zdecydowanie film z tego względu,że gify się wieszają i trzeba uruchamiać je w osobnym oknie(wina słabego procka).
    Moje karteczki już czekają w koszyczku na jutro :D

    Ps. Z takim ciałkiem to w topiku i szortach jak Zuzka możesz tutaj nam się prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest ich tylko kilka to też Ci się wieszają? :)

      WOW! Super :D Ciekawe co wylosujesz :D

      PS. haha szalona :D

      Usuń
  2. Dla mnie gify są ok :) Właśnie zbieram się za przygotowywanie karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie opracowane :) dziś wieczorem zaczynam pierwszy trening z filmikiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :). Właśnie szukałam czegoś takiego, więc też wezmę udział :). Zdecydowanie filmik mi bardziej odpowiada :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł i podziwiam Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też gify przycinają stronę, może gdyby ruszały dopiero na kliknięcie, jak na 9gagu...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok pomyślę co z tym zrobić - zostaje póki co obejrzenie filmiku na YT :)

      Usuń
  7. ale fajne! bardzo mi się podoba, że tak angażujesz się dla nas w prowadzenie bloga, jednocześnie coraz bardziej rozwijając swoje umiejętności :)
    Mam do Ciebie pytanie: czy mogę wykonywać trening siłowy w taki sposób: pn-dolne partie ciała(nogi i pośladki), wt-górne partie ciała(ręce, plecy), śr-rest, czw-dolne, pt-górne, sob-hitt, niedziela-rest? Polecił mi coś takiego kolega z siłowni i się zastanawiam, czy jest to prawidłowe wyknywanie ćwiczeń.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)

      Jeśli już wykonywałaś przez kilka/kilkanaście tygodni obwodówkę i/lub FBW to możesz pokusić się o plan góra/dół. Jeśli to ma być Twój pierwszy plan polecam trening obwodowy, żeby dobrze przygotować organizm (podawałam na blogu obwodowe plany dla początkujących) :)

      Usuń
    2. Widziałam oczywiście, też myślałam, żeby z nich skorzystać, gdyż bardzo mi się spodobały, a dopiero potem przerzucić się na dzielony trening, jak już będę tak jakby bardziej na to gotowa i wszystkiego świadoma :)
      Dziękuję bardzo za odpowiedź!

      Usuń
  8. Kochana prosze nagraj wszytskie ćwiczenia tego wyzwania na filmiku , gify kompletnie nie chodza a bardzo bym chciała poznać te ćwiczenia i technike własciwego wykonywania!!!! pplizzz Marta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dzisiaj/jutro wrzucić wszystkie ćwiczenia do jednego filmiku, dzisiaj możesz przećwiczyć powyższą propozycję :)

      Usuń
  9. Najlepsze jest to, że ćwiczenia długo nie trwają. Z rozgrzewką i rozciąganiem to max. 30 minut - idealne ćwiczenia dla zapracowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie o to mi chodziło, ponadto dla wymagających - można połączyć 2,3 lub 4 filmy i stworzyć dłuższy trening :)

      Usuń
  10. według mnie film zdecydowanie :) bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń