332. Recenzja treningu Zuzka Light- Hot 12 Minute Workout - ZWOW #68

Witajcie!
Dziś recenzja treningu, który wykonywałam już kilkukrotnie. Nie jest to jeden z moich ulubionych ZWOWów, ale to 12 minut dość przyjemnych ćwiczeń :)

4 ćwiczenia, AMRAP (AsManyRoundsAsPossible- tyle rund, ile dasz radę)
Czas trwania: 12 minut
Sprzęt: dwie hantle średniej ciężkości (uzależnione od poziomu ćwiczącego)

Kolejność jednej rundy:
10x Jump lunge&stretch (wykroki przeskakiwane z rozciąganiem)
5x Scorpion puch-ups (each side)- pompka boczna na jednej nodze (skorpion- 5x na stronę)
20x Squat and leg lift (przysiad i wyrzut nogi w bok)
10x Plank and ski squat (Deska i przysiad z odchyleniem rąk w tył)

Pracują: uda, pośladki, plecy, ramiona




Nie jest to trudny ZWOW- nie licząc pompek w pozycji skorpiona. Ale zawsze można je zamienić na zwykłe pompki na jednej nodze bądź całkiem klasyczną wersję.

Wyjaśnienie techniki ćwiczeń:

Trening w realnym czasie:

Wykonuję ten ZWOW jak mam ograniczony czas- nie wliczając rozgrzewki i rozciągania zajmuje on 12 minut, a ćwiczymy całe ciało- więc to raczej krótki czas.
Najbardziej ze wszystkich mięśni czuję chyba uda, przeskakiwane wykroki i przysiad z wyrzutem nogi w bok mocno dają popalić :)

Rady dla początkujących:
W pierwszym ćwiczeniu możesz zamiast przeskoków robić zwykłe wykroki- czyli występować jedną nogą do przodu, rozciągnąć i wrócić do stania. Powtórzyć drugą nogą. Jeżeli jesteś bardzo początkująca zastosuj pompki na kolanach. W ostatnim ćwiczeniu nie opieraj się na hantlach tylko je odkładaj i rób plank dotykając dłońmi podłogi. Jako obciążenie możesz zastosować na butelki z wodą lub piaskiem.

Polecam, bo to jeden z lżejszych ;) Także jak czaisz się na ZWOWy od dłuższego czasu i nie wiesz co wybrać-nie czekaj dłużej, odpalaj 68 i pokochaj Zuzkę :)
Pozdrawiam!
« Nowszy post Starszy post »

19 komentarzy:

  1. o, moze jutro? bo dzis juz jestem po treningu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz go razem z filmikiem czy ustawiasz jakiś timer i wykonujesz sama?

    Ja się tak czaję i czaję na ZWOWy i nadal się nie zdecydowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię z filmikiem :) Zazwyczaj ćwiczę z Zuzką- motywuje mnie to do przyspieszania :)

      Oj to się decyduj, wyżej masz przykład Supergirl, która się zdecydowała i cały poprzedni tydzień ćwiczyła ZWOWy :D

      Usuń
  3. Patrzę na te ćwiczenia i myślę, że jeśli znajdę trochę czasu wieczorem, to spróbuję. Jeśli nie, to w niedzielę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten trening jest dość cichy (zapomniałam o tym wspomnieć :)) Więc na wieczór czy ranek będzie idealny :)
      Daj koniecznie znać jak było! :D

      Usuń
    2. Zrobiłam :) trening bardzo prosty, ale jak na Zuzkę przystało, nieźle męczący - a jump lunges po prostu mnie wykończyły, pozostałe ćwiczenia przy nich to była pestka.

      Usuń
    3. Jump lunges ile by ich nie było kończą uda :D

      Usuń
  4. Zapisałam sobie go w kolejce. :) Trochę mnie pompki z nogą w górze odstraszają, ale będę kombinować. :)
    Dla początkujących jest też dobry ZWOW #5, ja zaczynałam od tego przygodę z Zuzką. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam zatem na kilka słów, czy się podobało :)
      Pompki są trudne, ale warto spróbować- każda z pozycji inaczej wpływa na mięśnie :)
      Ja dużo razy do piątki się zbierałam, ale w sumie nie wiem w końcu czemu go nie zrobiłam jeszcze :D

      Usuń
  5. niedługo do niego dotrę ;) zostało mi jeszcze 9 ZWOW-ów do ukończenia tej darmowej 70tki :D jestem z siebie dumna ;) ten zapowiada się super, uwielbiam taką scenerię, aż chce się ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łał! Jestem pod wrażeniem :) Ja chyba nigdy ich wszystkich nie zrobię, bo są wśród nich takie, które mnie mocno zniechęcają :D

      Usuń
    2. o właśnie ja też mam kilka których po prostu nie zrobię, a już na pewno nie te 2 w których jest stanie na rękach...

      Usuń
    3. Z tym staniem na rękach to można po prostu próbować się wybić nogami do góry- wbrew pozorom to nie jest najtrudniejsze ćwiczenie ze ZWOWów :D

      Usuń
  6. Everyone loves what you guys tend to be up too.
    This type of clever work and exposure! Keep up the wonderful
    works guys I've you guys to my blogroll.

    Here is my webpage ... Key Desine Websites

    OdpowiedzUsuń
  7. I enjoy what you guys tend to be up too. Such clever work and coverage!
    Keep up the excellent works guys I've added you guys to
    my own blogroll.

    my homepage; dentist open on sunday in austin

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello it's me, I am also visiting this web page daily, this website
    is really good and the viewers are really sharing good
    thoughts.

    my web page: thigh cellulite exercises

    OdpowiedzUsuń