Ulubieńcy 2017 FIT&LIFESTYLE


Mija właśnie pierwszy tydzień stycznia, w związku z tym najwyższa pora na podzielenie się ulubieńcami minionego roku :)

Zacznę od kategorii najbliższych głównej tematyce bloga:

Wahania wagi w ciągu dnia - czy jest się czym przejmować?

Jednym z najczęściej pojawiających się pytań w Waszych mailach (oprócz sposobu na płaski brzuch i fajny tyłek ;)) jest to, jak duże skoki wagi w ciągu dnia są normalne i dlaczego w ogóle waga zmienia się w tak krótkim czasie.


Rzeczy, które warto zrobić w Nowym Roku

Witaj w Nowym Roku! :)

Oto moje subiektywne zestawienie rzeczy, które warto robić lub zrobić w ciągu najbliższych dni, tygodni, miesięcy...


Podsumować minione 12 miesięcy

Nie mam efektów mimo ćwiczeń, co robić?

Wiele z Was pisze do mnie z prośbą o zmotywowanie do ćwiczeń, bo robicie WSZYSTKO, a efektów nie widać. A to jest właśnie to, co najbardziej Was motywuje - efekty. Chwilowy wyrzut endorfin daje super efekt, ale... chwilowy ;) Efekty motywują za każdym razem, gdy spoglądasz w lustro.

Myślisz, że dajesz z siebie wszystko, a mimo to efekty treningu i diety nie są zadowalające. Przeczytaj poniższe wskazówki i zastanów się, czy któryś z poniższych powodów nie jest tego przyczyną.

Ćwiczenia na brzuch - trening dla zapracowanych 7 minut - film + gify


Hej!
Mam dla Ciebie dzisiaj propozycję na brzuch, jako osobny, błyskawiczny trening lub dodatkowy szlif do innego treningu. Jest to trening bez dodatkowego sprzętu, ale do pierwszego ćwiczenia możesz dobrać kettlebell lub hantelki.

Jak spełniam marzenia - moje doświadczenia


Czy marzenie jest atrybutem osób, które wyłącznie w kółko o czymś gadają, ale nic z tego więcej nie wynika? A może to tak naprawdę nie ma znaczenia, czy marzenie nazwiesz celem, a cel marzeniem? Dla mnie nazewnictwo nie ma kompletnie znaczenia. Ten post mógłby równie dobrze nazywać się "Jak osiągam cele - moje doświadczenia" i jego treść byłaby dokładnie taka sama :)

Bo to nie nazwa ma znaczenie, ale to, co z nią zrobisz.

Zdarza Ci się sięgnąć po stary kalendarz lub zeszyt i z przykrością stwierdzić, że lista marzeń pozostaje nieruszona?
Zastanawiałaś się kiedyś jak to jest, że innym osiąganie celów przychodzi z łatwością, kiedy Tobie wręcz odwrotnie? Dzisiaj kilka wskazówek i moich doświadczeń w osiąganiu mniejszych i większych celów. Mniejszych i większych marzeń :)

50 faktów o mnie TAG - FITlovin na YT!

Tak, jak zapowiadałam na początku roku reaktywuję swój kanał na YT. Dzisiaj film, dzięki któremu możecie mnie odrobinę lepiej poznać :)

Oto 50 faktów o mnie

27 sposobów na ENERGIĘ do działania - 27 urodziny +KONKURS


Wyglądając dzisiaj rano za okno wysłałam do wszechświata informację, że już nie chcę więcej niespodzianek i wymagam ciepłych poranków! Mam dzisiaj urodziny, więc oczekuję spełnienia marzeń ;) A ponieważ kończę 27 lat przygotowałam tyle właśnie pomysłów, sprawdzonych na sobie, które doładowują energię i motywują do działania - niezależnie od pogody!

Szukasz sposobów na doładowanie energii?
Gotowa na zastrzyk z pozytywnej energii wstrzyknięty prosto do krwioobiegu?
Zaczynamy!

5 mitów na temat odżywki białkowej


Ile mitów każdego dnia pojawia się na temat odżywiania, treningu i suplementacji? Mnóstwo! Dzisiaj przedstawiam tylko kilka z tych, które najczęściej pojawiają się w kontekście suplementacji białka.
Zaczynamy!

1.Odżywka białkowa pomoże Ci schudnąć


5 rzeczy do zrobienia w Maju

Majowy wpis z serii, którą bardzo lubicie :) Dajcie znać, czy 5 pomysłów jest ok, czy chcecie, bym umieszczała w tych wpisach więcej swoich propozycji?

Wstydzę się iść na siłownię - co zrobić?


Chciałabyś zacząć ćwiczyć na siłowni, ale na samą myśl masz gęsią skórkę. Ludzie będą się na Ciebie patrzeć, nie masz pojęcia z którego sprzętu i w jaki sposób korzystać. Jeszcze zrobisz sobie krzywdę i dopiero będą jaja.

Zdaję sobie sprawę z tego, że dla części moich czytelniczek temat jest już "odrobiony", bo nawet, jeśli na początku wstydziły lub obawiały się wizyt na siłowni to obecnie bywają tam regularnie. Chętnie przeczytam w komentarzu Twoją historię, co pomogło Ci przełamać wstyd?

To nie wstyd, że wstydzisz się iść na siłownię!