poniedziałek, 24 kwietnia 2017

5 sposobów na... Śniadanie białkowo-tłuszczowe z jajkami

Tak, jak kilka lat temu na blogach wśród śniadań królowała owsianka, tak dzisiaj wśród wieży z placków instagram przepełniają śniadania białkowo- tłuszczowe.

Jeśli szukasz pomysłów na taki posiłek to świetnie trafiłaś! Niżej znajdziesz 5 moich propozycji na śniadania białkowo- tłuszczowe, których podstawą są jajka.




Jakie są podstawy do promowania śniadań białkowo- tłuszczowych? 

piątek, 3 marca 2017

5 rzeczy do zrobienia w marcu


Posty z pomysłami na aktywności w danym miesiącu lub sezonie spodobały się Wam na tyle, że dostaję wiadomości z prośbami o ich przygotowanie, więc zanim dodam mity związane z odżywką białkową kilka moich pomysłów na marzec :)

poniedziałek, 20 lutego 2017

Tu i teraz - Zrobione jest lepsze od perfekcyjnego - Luty 2017

Luty dobiega końca!

Wiecie, że zbliża się wiosna, czujecie to?
Ostatnio idąc wyrzucić śmieci uderzyło mnie wiosenne powietrze. Lubię śniegową zimę, ale nie aż tak bardzo, jak wiosnę i lato. Nie przejęłam się nawet tym, że moje buty były ubłocone po kostki po tej krótkiej przechadzce, bo WIOSNA TUŻ TUŻ!



Pracuję nad...

czwartek, 2 lutego 2017

Uzyskaj lepsze efekty dzięki kilku drobnym zmianom w treningu

Jeśli zastanawiasz się jak podkręcić efektywność treningu i wprowadzić modyfikacje, które zwiększą jego intensywność to jesteś w dobrym miejscu :)

Skupienie na trenowanej partii

Ćwicząc daną partię skup się na mięśniu, który właśnie pracuje. Możesz na chwilę zamknąć oczy, niech nie interesuje Cię nic innego, jak napinanie odpowiednich części swojego ciała. Zauważysz sama, że ma to ogromne znaczenie. Machanie bezwiednie nogą w podporze przodem nie da Ci pośladków o jakich marzysz, co najwyżej możesz nabawić się bólu kręgosłupa.