267. FOTOMENU- W 100 dni do lepszego brzucha- moja relacja dni 26-30.

Witajcie!
To już kolejna moja spowiedź z miski, powiem Wam, że szczerze mnie to motywuje, że robię zdjęcia, staram się by posiłki były jeszcze bardziej zróżnicowane, pełne koloru i jeszcze więcej składników odżywczych. Wcześniej też zwracałam na to uwagę, ale w mniejszym stopniu. Co najważniejsze! Widzę oprócz przyjemności z jedzenia przypływ energii na treningu i w ciągu dnia. Mimo upałów nie zaniedbuję prac domowych, a pewnie wiecie, że odkurzanie czy zmywanie podłóg to niezła jazda w 40 stopniach. Mam tę przyjemność mieszkać we Wrocławiu, który zazwyczaj na mapach wychodzi na najcieplejsze miejsce w Polsce ;)
Na szczęście na basen mam niedaleko :D


Przypominam o konkursie na FOTOMENU! Zostało 10 dni :)
Przesyłajcie linki do swoich notek na mój mail!

Dzień 26 pt

Jadłospis
Śniadanie: owsianka z jajkiem i owocami z lodówki, wiórki kokosowe (borówkami i arbuzem)


II Śniadanie: serek wiejski, pół dużego pomidora, kromka chleba żytniego, orzeszki

Deser: lody bananowo- borówkowe

Obiad: babcine pierożki z jagodami, kilka borówek


Kolacja: 2 jajka, połówka pomidora, sałata, chleb żytni z masłem i indykiem


Trening:
Fitness Blender- Tabata HIIT

Woda zaliczona

Komentarz:
Taki oszukany ten obiad, ale skwar jak nie wiem co i ani jeść ani gotować się nie chce ;)




Dzień 27 so
Jadłospis

Śniadanie: owsianka z jajkiem i owocami z lodówki (borówki, arbuz, pół banana i brzoskwinia), orzechy włoskie, energy booster (koktajl z 1/4grejfruta, szklanki zielonej herbaty, pół pęczka pietruszki i kilku rodzynek)

II Śniadanie: leczo z mięsem i ziemniakami

Obiad: leczo z mięsem

Kolacja: kromka chleba żytniego z plastrem indyka, serek wiejski, pomidor

Trening:
siłowy z piłką swiss

Woda zaliczona

Komentarz:
Tylko śniadanie i kolacja w domu, leczo mamy narzeczonego :)
swar jak 150 i długa drzemka w ciągu dnia :)



Dzień 28 nd

Jadłospis
Śniadanie: owsianka z owocami, koktajl z grejfruta #1

Obiad: kurczak w panierce, ziemniaki, mizeria

Podwieczorek: kurczak w panierce, ziemniaki, mizeria 1/2 porcji z obiadu

Kolacja: pomidor, mozarella, chleb żytni, masło, plaster indyka

Trening:
REST

Woda zaliczona

Komentarz:
Obiad poza domem, ale domowy :D




Dzień 29 pon

Jadłospis
Śniadanie: owsianka z owocami, koktajl z grejfruta #2

Obiad: kurczak, olej rzepakowy kasza gryczana, sałata, jogurt naturalny, pomidor

Podwieczorek: chleb, sałata, pomidor, serek wiejski, orzechy

Kolacja: pomidor, sałata, 2 kromki chleba żytniego, ryba wędzona

Trening:
siłowy, obwodowy z piłką swiss


Woda zaliczona

Komentarz:
Cały dzień zła jak osa...



Dzień 30 wt

Jadłospis
Śniadanie: owsianka z owocami

II Śniadanie: chleb żytni, masło, indyk, sałata, pomidory rzymskie

Obiad: leczo, które ja robiłam (z kurczakiem+ papryka, cukinia, pieczarki, marchew, cebula, imbir, pomidory), ryż brązowy

Kolacja: pomidor, czerwona papryka, serek wiejski, żytni chleb z sałatą, plaster indyka

Trening:
basen
Crossfit Angie (30 powtórzeń)

Woda zaliczona

Komentarz:
Cały dzień zła jak osa...

Nie ogarniam takiej ilości zdjęć jedzenia na dwóch kartach pamięci, dlatego niektóre potrawy pojawią się kiedy indziej. Interesują Was posty w postaci samych zdjęć jedzenia jako inspiracje? :)

Przepisy na koktajle podawałam już TUTAJ :) Jeszcze planuję dodać leczo i sałatkę ze szczawiem, ale to raczej środek przyszłego tygodnia, bo już mam zaplanowane posty :)
W poniedziałek moich 5 subiektywnych powodów, dla których ćwiczę siłowo! + zdjęcia sylwetki :)

Uff, bardzo dużo informacji chciałam Wam dziś przekazać ;) Mam nadzieję, że nic nie pomieszałam :D
Pozdrawiam!
« Nowszy post Starszy post »

20 komentarzy:

  1. Naprawdę mieszkamy w tym samym mieście? Nie wierzę :P Śledzę fotomenu od dłuższego czasu i zastanawiam się czy samej nie zacząć go umieszczać u siebie, ale nim to się stanie, minie chyba jeszcze trochę czasu. Jedno jest pewne - nie trzeba się głodzić żeby poprawić swój wygląd ;D
    Pozdrawiam, CaroB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jeżeli jesteś z Wrocławia to na prawdę :D
      Się nie zastanawiaj tylko staraj, aby menu było jak najbardziej zdrowe i wrzucaj dla innych do inspiracji bez zastanowienia! :)

      Dokładnie! Głodzenie się to nie tylko marne skutki dla wyglądu, ale przede wszystkim dla zdrowia.
      Pozdrawiam! Natalia :)

      Usuń
  2. Pysznie to wszystko wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ten koktajl z 27 sob. to smaczny? Może sobie taki zrobię? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy ile dasz rodzynek i czy lubisz te składniki :) Jeżeli nie przeszkadza Ci cierpkość i kwaśność grejfruta to na pewno polubisz ten koktajl :)

      Usuń
  4. wow, że też Ci się chce tak wszystko fotografować. samo zapisywanie to jest coś, ale cykanie KAŻDEGO posiłku... niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak, że cykam fotkę w miejscu, gdzie jem. Śniadanie zazwyczaj dostaje podkładkę, bo mam plan do wykorzystania tych zdjęć i chciałam by miały ładne tło :)
      To jest jeden cyk i już, nie zastanawiam się nad tym :D

      Wieczorem siadam i spisuję, zdjęcia mi pomagają, jak czegoś zapomnę :)

      Usuń
  5. mniam jak smakowicie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki Tobie przypomnialam sobie o serkach wiejskich i teraz jem je prawie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie będę je ograniczać i na pewno nie będę już jeść ich codziennie :D

      Usuń
  7. nie wchodzę już na te Twoje podsumowania, bo ślinię laptopa :( a szkoda go

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz kolorowe posiłki :D.
    no, już się nie mogę doczekać tych notek, zwłaszcza o treningu z fotkami i przepis na sałatkę szczawiową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Zrobić sobie zdjęcia sylwetki nadające się do publikacji w taki upał albo pogodę, kiedy jest ciemno i pada to wyzwanie :D

      Usuń
  9. hej :) lepszy twaróg (na kolację) chudy czy półtłusty? słyszałam, że ten drugi niby lepszy, bo mniej przetworzony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy to jest ten wiejski ;) Ale jak nie masz do niego dostępu wybieraj tłusty.

      Usuń