wtorek, 30 grudnia 2014

Postanowienia noworoczne 2015 i TOP10 wpisów w roku 2014

Dzisiejszy wpis jest dla mnie bardzo ważny, bo to przede wszystkim podziękowania dla Was za to, że wspieracie mnie w tworzeniu tego miejsca!

W roku 2014 zdobyłam uprawnienia trenera ćwiczeń siłowych, prowadziłam treningi personalne, poszerzałam swoją wiedzę i to były moje największe sukcesy zawodowe. Każdego dnia zauważam, jak zmieniam się i rośnie moja samoocena oraz świadomość własnej wartości to moje największe sukcesy samorozwojowe. Rok 2014 obfitował w pracę i spędzanie czasu z rodziną. Nie żałuję niczego, podjęłam kilka ważnych decyzji, które będą sukcesywnie zmieniać moje życie w 2015 roku.

W roku 2015 chcę nauczyć się rezygnowania, cofania, wybierania, odpuszczania i skupiania się na priorytetach.

Rezygnowanie z części celów postawionych na początku roku jest DOBRYM znakiem.

środa, 17 grudnia 2014

5 domowych sposobów na przeziębienie

Witajcie!
W okresie jesienno-zimowym wszyscy rozprawiają o tym jakie produkty powinno się spożywać, aby wzmocnić swoją odporność. Jestem za! Być może więcej osób zacznie o siebie dbać, zrozumie, że niektórych "przeziębień" można łatwo uniknąć i zacznie przykładać większą wagę do swojego zdrowia. Zamiast bezmyślnie faszerować się łatwo dostępnymi nawet w żabce środkami, które niestety najczęściej tylko tłumią tak ważne sygnały, jakie daje nam nasz organizm.

Jak sobie radzić z przeziębieniem?

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Dzień 13 i 14 - Ćwiczenia na całe ciało

#reebok #livewithfire
Cześć! :)
Przygotowałam dla Was wpis o moich sposobach na osłabienie, powinien pojawić się jutro lub w łikend :) Jak to u Was jest, ćwiczycie podczas choroby/osłabienia? :) Będę poruszać również ten temat :)

Dzisiaj podrzucam 13 i 14 zestaw ćwiczeń do wyzwania, nr 15 jeszcze nie ma, pojawi się dzisiaj na YT. Jeśli chcesz jednak poćwiczyć wcześniej wybierz inny zestaw z listy poniżej :)


Zestaw 13 jest na całe ciało:



W zestawie 14 skupiam się na udach i pośladkach :)



Poprzednie z tej serii:
Dzień 1
Dzień 2
Dzień 3
Dzień 4
Dzień 5
Dzień 6
Dzień 7 i 8
Dzień 9
Dzień 10 i 11
Dzień 12

Pozdrawiam!

czwartek, 11 grudnia 2014

Dzień 12 - Ćwiczenia na uda i pośladki + Bloopers

#reebok #livewithfire
Cześć!
To jest połowa naszego wyzwania, mam nadzieję, że mimo ciszy ćwiczycie i znajdujecie te 30 minut (z rozgrzewką i rozciąganiem) dziennie, aby wykonać moje propozycje treningów :)


Dzisiaj mam dla Was śmieszne (według mnie :D) momenty z nagrywania - mam nadzieję, że Was również rozśmieszą :D

Dzień 10 i 11 - Postanowienie noworoczne: będę ćwiczyć!

#reebok #livewithfire
Witajcie! :)
Z propozycją ćwiczeń na jutro dodam bloopers, wpadki, czy inne making of - jakby tego nie nazwać każdy wie o co chodzi :)

Jeżeli na blogu nie pojawia się nowy filmik to na pewno znajdziecie go na moim kanale na YT :)

Zestaw na Dzień 10


Zestaw na Dzień 11



Poprzednie z tej serii:
Dzień 1
Dzień 2
Dzień 3
Dzień 4
Dzień 5
Dzień 6
Dzień 7 i 8
Dzień 9

Do zobaczenia!
:)

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Dzień 9 - Ćwiczenia wzmacniające głębokie mięśnie brzucha - core

#reebok #livewithfire
Witajcie!
Dzisiaj moja propozycja dotyczy głębokich mięśni brzucha.

Jeśli Was to interesuje rozwinę temat w osobnym wpisie z jakąś wrzutką z atlasu i szerszym opisem, bo głębokie mięśnie brzucha są odpowiedzialne nie tylko za jego wygląd, ale również za stabilizację ciała - równowagę np. podczas wykroków, czas jaki jesteś w stanie wytrzymać w pozycji deski i wiele innych sytuacji - dlatego gorąco namawiam na plankowanie, a same zobaczycie jak wiele korzyści przynosi to z pozoru proste ćwiczenie i wariacje na jego temat :)

Dajcie również znać, czy chcecie dłuższy filmik ze śmiesznymi (według mnie :D) momentami z nagrywania materiału do tego projektu :)

Dzisiejsza propozycja na Dzień 9 poniżej:

Dzień 7 i 8 - Zestaw ćwiczeń na rozgrzewkę i dolną część ciała

#reebok #livewithfire
Cześć :)
Pisałyście o rozgrzewce, zrobiłam więc zestaw nr 7, który może być elementem rozgrzewki, ale też główną częścią treningu. Ze względu na to, że to propozycja z wyzwania nadal pozostajemy przy wersji AMRAP 10 minut.

Jeśli jednak jesteś zaawansowana i wolisz wykorzystać te ćwiczenia jako trening z "prawdziwego zdarzenia" pokuś się na ustawienie timera, który odliczać będzie 30 sekund pracy na 10 sekund odpoczynku i wykonaj interwałowy trening rewelacyjnie spalający tłuszcz :)

Będzie to wyglądać następująco:

piątek, 5 grudnia 2014

Dzień 6 - Ogólnorozwojowy trening video - do wykonania w domu (total body)

#reebok #livewithfire

Cześć,
wrzucam szybciutko trening na jutro i zmykam do obowiązków - mam zamiar nadrobić zaległości, posprzątać, spędzić czas z rodziną i doładować baterie :)

Dzisiejszy zestaw skupia się mocniej na górnej części ciała - klatce piersiowej, ramionach i barkach, ale też dzięki dodaniu biegu w podporze przodem (mountain climbers) powinien chociaż na chwilę podwyższyć tętno.

UWAGA! Dzisiejszy film jest dla osób, które nie chcą się bawić w losowanie i wolą wykonać przygotowany przeze mnie zestaw :)

czwartek, 4 grudnia 2014

Dzień 5 - Ćwiczenia na uda, pośladki i brzuch - trening w 10 minut

#reebok #LIVEWITHFIRE
Cześć :)
Na jutro proponuję zestaw, który nie będzie szczególnie wymagający kondycyjnie (chociaż... wykroki z przeskokiem ;)) Ale za to dzięki tym ćwiczeniom Wasze uda i pośladki powinny zapłonąć :)

Zestaw angażuje jednak nie tylko mięśnie pośladków i ud, ale również brzuch, czyli tzw. "świętą trójcę" nad którą "znęca się" większość kobiet :D

Podrzućcie w komentarzach linki do Waszych ulubionych filmów z rozgrzewką i rozciąganiem - ja postaram się przygotować szerszy opis w osobnym wpisie, ale ze względu na to, że doba ma tylko 24 godziny nie wiem kiedy uda mi się go wrzucić ;)

UWAGA! Dzisiejszy film jest dla osób, które nie chcą się bawić w losowanie i wolą wykonać przygotowany przeze mnie zestaw :)

Dzień 4 - Ćwiczenia na całe ciało (video)

#reebok #livewithfire
Cześć :)
Podczas dzisiejszego treningu pomyślałam, że są osoby, które ze względu na inne treningi lub styl życia potrzebują więcej przerw i jeśli czujecie, że jeden dzień przerwy dodatkowo w tygodniu jest Wam potrzebny to nie zastanawiajcie się tylko go zróbcie :)

Lepiej jest odpocząć jeden dzień więcej, ale wrócić do ćwiczeń, niż "zmusić się" i albo nabawić kontuzji albo zniechęcić. To wyzwanie ma być przede wszystkim motywujące i doładowujące pozytywnej energii! :)

Dajcie znać który z dotychczas dodanych zestawów podobał się Wam najbardziej :)

UWAGA! Dzisiejszy film jest dla osób, które nie chcą się bawić w losowanie i wolą wykonać przygotowany przeze mnie zestaw :)

wtorek, 2 grudnia 2014

Dzień 3 - AMRAP 10 minutowy trening całego ciała (video)

#reebok #livewithfire

Cześć :)
Na początek krótki komunikat :D
Jeszcze tylko przez godzinę (do północy) darmowa wysyłka moich koszulek :) FITlovin{klik}

Cieszę się, że moje zestawy ćwiczeń się przydają i nie tylko losujecie, ale również korzystacie z gotowych propozycji :)

Przechodzę do sedna wpisu:
UWAGA! Dzisiejszy film jest dla osób, które nie chcą się bawić w LOSOWANIE i wolą wykonać przygotowany przeze mnie zestaw :)

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Dzień 2 - 10 minutowy trening na całe ciało (video)

Cześć :)
Co tam wylosowałyście na poniedziałek? :) Może ktoś już ćwiczył rano i ma swój zestaw razem z ilością wykonanych serii? :)

UWAGA! Dzisiejszy film jest dla osób, które nie chcą się bawić w losowanie i wolą wykonać przygotowany przeze mnie zestaw :)