czwartek, 11 grudnia 2014

Dzień 12 - Ćwiczenia na uda i pośladki + Bloopers

#reebok #livewithfire
Cześć!
To jest połowa naszego wyzwania, mam nadzieję, że mimo ciszy ćwiczycie i znajdujecie te 30 minut (z rozgrzewką i rozciąganiem) dziennie, aby wykonać moje propozycje treningów :)


Dzisiaj mam dla Was śmieszne (według mnie :D) momenty z nagrywania - mam nadzieję, że Was również rozśmieszą :D




I kolejną propozycję na 10 minutowy trening tym razem dolnej części ciała - ud i pośladków! :)


Poprzednie z tej serii:
Dzień 1
Dzień 2
Dzień 3
Dzień 4
Dzień 5
Dzień 6
Dzień 7 i 8
Dzień 9
Dzień 10 i 11

Pozdrawiam!
« Nowszy post Starszy post »

16 komentarzy:

  1. hahaha, świetnie oglądać takie filmy :D dawaj więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze:
    'Pokażę kilka ćwiczeń na rozgrzewkę.
    - Po co?
    -Co?
    - Po co?'
    i ta mina ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fragment "Pokażę kilka ćwiczeń na rozgrzewkę. -Po co? - Co? -Po co? " mnie rozwalił :)
    Oprócz moich ćwiczeń robię dzisiaj te z Twojej propozycji na uda i pośladki! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chociaż jedna osoba ze mną poćwiczyła :D

      Usuń
  4. Ja mam inny zestaw ćwiczeń, ale gorąco kibicuję Twojej inicjatywie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. również bardzo mocno kibicuję Twojemu pomysłowi, jest świetny, już wcześniej pisałam, że cieszę się, że tak angażujesz się na blogu!
    Mam do CIebie pytanie - czy jeśli wykonuję trening siłowy, to w dniach między jednym i drugim treningiem mogę wykonywać tylko jeden zestaw ćwiczeń z Zuzką Light? Wiem, że są to ćwiczenia intensywne, ale krótkie i nie jestem pewna, czy wystarczą. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jak dieta cel i trening siłowy, jeśli inne rzeczy grają i wybierać będziesz zwow bez obciążenia to wystarczą :) Możesz też spróbować połączyć 3 moje propozycje z wyzwania w 30 minutowy trening (+ rozgrzewka i rozciąganie oczywiscie) :)

      Usuń
  6. O, nie pomyślałam o tym, a Twoje ćwiczenia bardzo mi się podobają, więc może jutro nawet spróbuję połączyć trzy filmiki i będzie z tego fajny trening! Dzięki!
    A siłowy - choć to tak już swoją drogą - to domowy trening siłowy FBW znaleziony na Twoim właśnie blogu.
    Ogromnie inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, mam pytanie - czy słyszałaś o metodzie IIFYM? nie wiem co o tym myśleć? przeglądałam trochę stron na ten temat ale sama nie wiem - kojarzy mi się z niezdrowym odżywianiem... czy mogłabyś coś o tym napisać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Opowiem o tym na blogu :) Nie da się jeść samych syfów i wpasować w makro. Ja jestem za zdrowym odżywianiem i takie jedzenie lubię bardzo :) Każdy z nas musi znaleźć swój sposó odżywiania, który będzie w stanie zapewnić tej danej osobie zdrowie, równowagę(!) i spokój w głowie :)

      Usuń
  8. hahahaha :D oby tak dalej! :) gdybym ja miała choć w małym stopniu taką motywację...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy chcieć i znaleźć swój powód :)

      Usuń