piątek, 13 września 2013

294. Zuzka Light- spis treningów- klasyfikacja ZWOWów 31-70.

Witajcie!
Dzisiaj druga część spisu i klasyfikacji ZWOWów. Zapraszam do pierwszej części (TU), gdzie znajdziecie treningi 1-30. Oraz do ogólnego postu (TU), w którym tłumaczę jak i dlaczego warto ćwiczyć z Zuzką Light :) 
Bardzo się cieszę, że tak pozytywnie przyjęliście mój spis treningów! :) Wpadłam na pomysł stworzenia takiej klasyfikacji, bo tak naprawdę żadna z list, którą można znaleźć w internecie nie odpowiada mi w 100%. Zanim wybiorę trening tracę cenny czas, bo szukam i w tym jest obciążenie, a w tamtym się skacze zbyt mocno ;) Chociaż z drugiej strony każdy ze ZWOWów można odrobinę zmodyfikować pod siebie- jakieś ćwiczenie zamienić na inne, angażujące podobne partie- ułatwić, jeżeli jesteście początkujący.


Mam wiele pytań odnośnie tego, który z treningów Zuzki Light nadaje się dla początkujących- chyba stworzę osobny post na ten temat- a póki co dziewczyny, które już ćwiczą proszę o podzielenie się w komentarzach numerkami, które nie były dla Was zbyt wymagające :)

TRENINGI BEZ DODATKOWEGO SPRZĘTU:
ZWOW #31
ZWOW #33
ZWOW #37
ZWOW #42
ZWOW#51
ZWOW #52
ZWOW #53
ZWOW #57
ZWOW #66
ZWOW #70

WYŁĄCZNIE Z KRZESŁEM:

ZWOW #43
ZWOW#51
ZWOW #65


BEZ SKAKANIA
ZWOW #34
ZWOW #43

Z OBCIĄŻENIEM
ZWOW #32
ZWOW #34
ZWOW #35
ZWOW #36
ZWOW #38
ZWOW #39
ZWOW #40
ZWOW #41
ZWOW #44
ZWOW #45
ZWOW #46
ZWOW #47
ZWOW #48
ZWOW #49
ZWOW #54
ZWOW #55
ZWOW #56
ZWOW #58 i z bosu
ZWOW #59 i z bosu (ale ćwiczenie można robić bez ;))
ZWOW #60
ZWOW #61
ZWOW #62
ZWOW #63
ZWOW #64 i piłką swiss
ZWOW #67
ZWOW #68
ZWOW #69 i skakanką

AMRAP
ZWOW #33 moja recenzja
ZWOW #37
ZWOW #43 moja recenzja
ZWOW #47
ZWOW #48 moja recenzja
ZWOW #55
ZWOW #63
ZWOW #64 
ZWOW #67
ZWOW #70

Time Challange
ZWOW #31 moja recenzja
ZWOW #32
ZWOW #34
ZWOW #35
ZWOW #36
ZWOW #38 moja recenzja
ZWOW #39 moja recenzja
ZWOW #40
ZWOW #41 moja recenzja
ZWOW #42
ZWOW #44 moja recenzja
ZWOW #45
ZWOW #46 moja recenzja
ZWOW #49
ZWOW #50
ZWOW#51
ZWOW #52 moja recenzja
ZWOW #53 moja recenzja
ZWOW #54
ZWOW #57
ZWOW #58
ZWOW #59
ZWOW #60
ZWOW #61
ZWOW #62
ZWOW #65
ZWOW #66 moja recenzja
ZWOW #68
ZWOW #69

Trening obwodowy 
ZWOW #56- moja recenzja (8 minut, bardzo fajny trening :))

Jak widać pierwsza trzydziestka jest raczej równa pod względem treningów AMRAP/Time Challenge, tutaj już mamy ogromną przewagę treningów na czas :) Cieszy ogrom treningów z obciążeniem dla tych, którzy do typowej siłówki się nie mogą przekonać, ale i osoby, które w dni niesiłowe chcą poszaleć bez hantli znajdą coś dla siebie :)
Mam ambitny plam zrobić wszystkie 70 ZWOWów ;) Tylko czasu sobie nie wyznaczyłam. ;)
Zrecenzowałam dopiero 11 treningów, mimo, że jeszcze co najmniej 4 ZWOWy inne robiłam. Mam tendencję do powtarzania tego, co mi się spodobało i chyba od miesiąca męczę zmodyfikowany ZWOW #60 ;)

Jeżeli zauważyliście jakikolwiek błąd, czy pomyłkę- link, trening w złej kategorii to proszę pisać. Ten ogrom linków jest niełatwy do ogarnięcia :)
Pozdrawiam!
« Nowszy post Starszy post »

20 komentarzy:

  1. Hura:) Z taką listą to naprawdę łatwiej jest podejść do tego:)

    Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie i o to chodziło :)

      No to kiedy jakaś recenzja ZWOWa? :D

      Usuń
  2. Bosko! Dzięki wielkie! Przylaczam się do robienia zwowow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wykonaniu paru wyrwanych z kontekstu, dzisiaj postanowiłam iść od początku :] ZWOW 1 za mną. Był koszmarny i okropny :D

      Muszę Ci powiedzieć, że zawsze jak ćwiczę z Zuzką, to myślę o Tobie :D Motywujesz mnie wewnętrznie :D

      Usuń
    2. haaa chyba nigdy nie zdecyduję się robić ich po kolei ;)
      Jedynka zaskakuje chyba każdego :D

      Bardzo się cieszę! Jestem za każdym Twoim ruchem! :D:D

      Usuń
  3. Dzięki Ci za ten wpis bo ciężko mi było znaleźć takie treningi które będą mi pasować, wiele ma takich gdzie strasznie dużo gada...
    Dziś robiłam ten trening który mi wczoraj podlinkowałaś w komentarzu, zobaczymy jak jutro będzie z nogami ;)
    Ja jestem jak najbardziej za wpisem z ćw dla początkujących.
    P.S. Czy używasz jakichś odżywek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja miałam ten sam problem przy szukaniu i dlatego sobie i Wam chciałam ułatwić :)
      Jak się przyłożyłaś to będziesz miała ciężko jutro :D
      Używam białka serwatkowego, ale bardzo rzadko, o smaku naturalnym, czyli żadnym tak na prawdę :D

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, pytałam o odżywki bo chciałabym zacząć ale nie wiem kompletnie od czego a myślałam że może zrobiłaś kiedyś o tym wpis, a ja szukając przeoczyłam go u Ciebie.
      Sama jestem ciekawa jak będzie z zakwasami ;)

      Usuń
    3. Nie robiłam wpisu o odżywkach, bo uważam, że najpierw powinno się dopiąć normalne jedzenie, a potem sięgać po wspomagacze. Wiadomo różne są sytuacje, białko pomaga w wielu sytuacjach, ale jak ktoś nie potrafi skomponować normalnego jadłospisu to zbyt często po takie odżywki będzie sięgał i nadal niczego się nie nauczy. ;) A że tematu odżywiania i wskazówek nie wyczerpałam o odżywkach na razie nie piszę :D

      Usuń
  4. genialny jest ten spis!! dziękuję Ci serdecznie :)
    ja uwielbiam zwow59 i 60, od których zaczęłam swoją przygodę z Zuzką.

    Ps.muszę koniecznie wrócić do systematycznych treningów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) 60 też bardzo lubię :) Wracaj i życzę powodzenia! :)

      Usuń
  5. Ile ZWOWów :D na całą jesień i zimę ;P teraz nie ma że boli i że nie wiadomo co ćwiczyć gdy za oknem mokro:D jak przejrzę to wszystko to chyba jesień się skończy;*
    Fajny taki spis, może jakiś banerek na blogu co by od razy przenosił do tego posta? Abym szukać nie musiała za długo. Jesienią/Zimą jestem leniwcem:D muszę mieć coś pod nosem inaczej zasypiam pod termoforem:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Treningi idealne na jesień i zimę :D W dodatku przy dobrym jadle i regularnych treningach jest ogromna szansa na rewolucję w sylwetce do lata ;)
      Fajny pomysł, jednak na obrazki nie mam miejsca- dodałam stronę ze spisem pod spisem treści całego bloga- po prawej w menu na górze :)

      Usuń
  6. A ja powiem szczerze, że za wiele o tej Zuźce nie słyszałam :D

    Co tak naprawdę myślimy mówiąc 'zaburzenia odżywiania'? www.dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz okazję się zapoznać, może akurat znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  7. uwielbiam ją :D idealnie na ponurą jesień dla rozruszania się :D mam za sobą już 30 ZWOW-ów ;) jeszcze 40! :D również chcę przerobić wszystkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja też! 30 ZWOWów łał ;) Ja przez powtarzanie tych samych, ulubionych mam tylko kilkanaście :D

      Usuń
  8. To jest to, czego brakowało mi w treningach z Zuzką. Ja jestem zbyt dużym leniwcem, żeby zrobić coś takiego choćby na własne potrzeby. Jestem Ci ogromnie wdzięczna :) Jedyne czego tutaj brakuje (oczywiście tylko z mojej perspektywy) to opis z jakim obciążeniem ćwiczy w konkretnych ZWOWach, bo nie wszystkie przyrządy posiadam, ale skoro mam już spis ZWOWów z obciążeniem, to może zrobię sobie już coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obciążenie dobierasz pod siebie, ponadto często ona nie mówi, lub ciężko to ocenić ile ma kg :) Ale dzięki za sugestię, jak pomyślę nad tym jak jeszcze bardziej ułatwić szukanie to na pewno Wam napiszę :D

      Usuń