piątek, 16 sierpnia 2013

274. FOTOMENU- W 100 dni do lepszego brzucha- moja relacja dni 31-?.

Witajcie!
Niestety nie mam ostatnio wieczorem już sił uzupełniać rozpiski. Wolę zrobić trening i iść spać, aby na drugi dzień mieć energię. Dlatego też kilka wybranych dni, reszta zdjęć z innych dni, nie będę jednak wymyślać z którego to dnia, bo zwyczajnie nie pamiętam ;)

Zdarza się, że w dzień zjadam popołudniu jakiś owoc, ale to bardzo rzadko. Ćwiczę regularnie, raczej zmuszam się do przerw i robię dzień na regenerację, mimo, że na trening ochota jest :)


Dzień 31 śr

Jadłospis
Śniadanie: owsianka z owocami

Obiad: ryba wędzona, pomidor, kromka chleba żytniego, sałata, czerwona papryka, koper, 3 łyżki jogurtu naturalnego


Podwieczorek: sałatka ze szczawiem, kukurydzą, twarożkiem, orzechami włoskimi, sokiem z cytryny, kawałki bagietki z masłem czosnkowym


Kolacja: pół kukurydzy, 100g serka wiejskiego, kromal żytniego z masłem, jajko

Trening:
siłowy, obwodowy z piłką swiss

Woda zaliczona



Dzień 35 nd

Jadłospis

Śniadanie: owsianka z jajkiem, orzechami, wiórkami i owocami (borówki, arbuz)

II Śniadanie: 2 kromki chleba żytniego, masło, sałata, pomidor, 2 plastry indyka, 50g twarogu ze szczypiorkiem i koperkiem

Obiad: rosół, ziemniaki, kotlety z kurczaka, mizeria, surówka z pekińskiej z papryką, i surówka z białek kapusty

Podwieczorek: owoce (morelki, winogron i arbuz)

Kolacja: kotlety jak na obiad, sałatka gyros

Trening:
brzuch z Insane Abs

Woda zaliczona

Komentarz: Od obiadu byłam na chrzcinach mojej siostrzyczki :)


Dzień 38 śr

Jadłospis
Śniadanie:owsianka z jajem, borówkami, orzechami, wiórkami kokosowymi i sezamem

Obiad: kasza gryczana, indyk z piekarnika, fasolka zielona szparagowa z działki

Podwieczorek: dwa ogórki kiszone przez mamę narzeczonego i pomidor (podjadłam tylko ;))

Kolacja: hummus z bazylią, 2 kromki chleba żytniego, fasolka zielona szparagowa

Trening:
siłowu z piłką swiss

Woda zaliczona


Dzień 39 czw

Jadłospis
Śniadanie: owsianka z jajkiem i owocami (maliny, jeżyny, brzoskwinia)

II Śniadanie: leczo, indyk z piekarnika, pół worka ryżu brązowego

Obiad: zupa jarzynowa (z fasolką żółtą, zimeniakami, marchew, pietruszka itp.), indyk w sosie, ziemniaki, surówka (sałata, pomidory, zioła)


Kolacja: 2 kromki chleba z humusem, 3 ogórki

Trening:
przerwa, ledwo żyję po 2/3h spania

Woda zaliczona

Reszta posiłków z ostatnich dni
Śniadanie


II Śniadanie



Obiad

Kolacja


W najbliższym czasie wyjeżdżam, ale mam nadzieję, że uda mi się utrzymać tempo aktualizacji bloga.
Lubicie codzienne posty, czy lepiej jak dodaję 3/4 notki w tygodniu? :)
Pozdrawiam!
« Nowszy post Starszy post »

27 komentarzy:

  1. Pyszne! Tak z ciekawosci sie zapytam ile ten trening z pilka zajmuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Jedna seria siłowego to jakieś 15 minut :)

      Usuń
  2. Lubię te Twoje relacje z fotomenu. Sporo inspiracji w nich znajduję.

    OdpowiedzUsuń
  3. slinka mi cieknie zawsze jak widze zdjecia Twojego jedzonka :D
    hihihi :)
    gdzie wybywasz?
    pozdrawiam P. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, o to chodzi :D

      Już wiadomo gdzie jestem, spóźniona jak zwykle odpisuję na komentarze :D

      Usuń
  4. pysznie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszniutkie Twoje jedzonko : ) skąd czerpiesz inspiracje do posiłków? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja improwizuję, nie mam planu posiłków na tydzień- robię obiad z tego co mam, lub dokupuję poszczególne produkty.
      Oglądam inspiracje na tumblr, ale rzadko kiedy odwzorowuję dokładnie potrawy z przepisów :)

      Usuń
  6. Inspirujący jadłospis, coś na pewno znajdę tutaj dla siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kolorowo i różnorodnie:) Aż miło się ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje codzienne posty :) Ale każdy ma prawo do odpoczynku, wiec udanego wyjazdu życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło, że ktoś zagląda codziennie :)

      Usuń
  9. Proszę o przepis na pieczonego indyka:) Wygląda pysznie. Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się przygotować przepis razem z wpisem o pieczonych mięsach :) Dziękuję :)

      Usuń
  10. hm jak zwykle fajnie :d najbardziej lubie u Ciebie te owsiany z borówkami. :)
    widzę, że robisz trening obwodowy z piłką. chciałabym spróbować jakiegoś w domu. orientujesz się może jakiej wielkości masz piłkę? w ogóle są różne średnice :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Owsianki z borówkami są moimi ulubionymi :D Tak samo jak te z bananami, truskawkami i serkiem wiejskim ;) Ogólnie uwielbiam owsianki :D

      Piłki dobiera się do wzrostu, ja mam 60cm :)

      Usuń
  11. Od niedawna Cię obserwuję:) już się pogubiłam, tyle wpisów.
    czy możesz mi powiedzieć, co w owsiankach robi jajko - tajemniczy jak dla mnie składnik w tej kombinacji?
    może jest gdzieś u Ciebie przepis na owsiankę?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie złe te dania...takie zdrowe-aż mi chęć zrobiłaś...na takie dania, muszę przemyśleć moje dania i chyba wziąć poprawkę :)

    OdpowiedzUsuń