wtorek, 18 grudnia 2012

153. Zuzana Light - ZWOW # 11

 Od Zuzki chyba się uzależniłam- 5 tygodni za mną ;)


Ten ZWOW wykonałam w środę w zeszłym tygodniu. Myślałam, że da popalić moim łapom, ale jednak nogi chyba potrzebują regeneracji dłuższej niż 1 dzień, bo nie wytrzymały muli i ciężko mi było się wybić tak wysoko, jak Zuzka- co więcej, chyba ani razu nie udało mi się zrobić tego ćwiczenia "poprawnie". Pompki Sumo w drugiej i trzeciej serii powalały mnie na kolana w ostatnich powtórzeniach, ostatnia seria poszła lepiej :) Ostatnie ćwiczenie chyba dla relaksu, bo wcześniejsze mocno dają po łapach i nogach ;)


Jakie są Wasze ulubione ZWOWy? :)
« Nowszy post Starszy post »

30 komentarzy:

  1. Naprawdę chylę czoła za Twoje codzienne wypociny z Zuzką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Ja jednak nie ćwiczę codziennie :D

      Usuń
  2. wow ... ja po jednym ćwiczeniu bym padała... qrde gdzie moja kondycja... załamka...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czeka na Ciebie, musisz ją dogonić :D:D

      Usuń
  3. Ja narazie chce skońńczyć ćwiczenia z ewą jeszcze 2 tygodnie i potem zacznę z Zuzką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. omg, podziwiam Cie! ja w ogole nie mam sily w rekach, w sumie i tak jest juz lepiej od kad cwicze z Ewa bo przynajmniej 'mam co napisac' bo wczesniej mialam rece szkieletora... brr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Od Ewy na pewno nic Ci się nie powiększyło :D

      Usuń
  5. Pomiędzy zwow 9 a zwow 20 zrobiłam tylko 18. Wiec ten 11 przede mną dopiero :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy? :D To będzie lekki ZWOW dla Ciebie ;)

      Usuń
  6. Dla mnie ZWOW 11 jest chyba najgorszy przez Mule właśnie. Jak robię to ćwiczenie, to boję się, że skończy się to jakimś niekontrolowanym upadkiem.
    Z moich wyliczeń wychodzi, że "11" czeka mnie 25 grudnia, ale ze względu na wyjazd przesunie się na 27 grudnia (chyba) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie umiem wyskoczyć aż tak wysoko, by sobie krzywdę zrobić :D:D

      W najgorszym wypadku zrobisz go w przyszłym roku :D:D

      Usuń
  7. Oglądałam tego zwowa ale bałam się że nie dam rady z wyskokiem dlatego zrezygnowałam;) chociaż wszystkiego trzeba spróbować więc może też się skuszę;d
    a ulubiony sama w sumie nie wiem najbardziej lubię te siłowe i najchętniej wracam do 14;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak właśnie czaiłam się aż spróbowałam :D Jeszcze przysiad na jednej nodze mnie czeka :D

      Usuń
  8. Moje Mule Kick to jak skok słonia raczej :D
    Wygląda całkiem fajnie, właśnie się zastanawiam nad kolejnym ZWOWem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha to tak samo jak u mnie :D:D

      Leć z tym;)

      Usuń
  9. sumo push up uwielbiam, ale jak po tym boki bolą, ojejunciu, tyleże ja robiłam z ciężarkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tylko okrągłe talerze do hantli i okrągłe 2kg kompozytowe i mi się ślizgają, jak sobie radzisz? :)

      Usuń
  10. bardzo podobal mi sie ten zwow :) ostatnie cwiczenie niby dla relaksu ale ja sie zawsze zasapie przy takich :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe te, co wyglądają najlżej zawsze dają popalić :D

      Usuń
  11. ćwieczenia są super :) będę korzystać z nich, jestem tu pierwszy i nie ostatni raz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od pewnego czasu czytam twojego bloga,uwielbiam go! :) od 2 tyg ćwiczę z ewą chodak owską.Jednak martwię się o swój kręgosłup ponieważ mam skoliozę.Kręgosłup zawsze mnie bolał gdy siedziałam czy stałam a traz martwię sie że przy ćwiczeniach jeszcze bardziej go przeciążę.Wspominałaś na blogu że też mam wadę kręgosłupa stąd moje pytanie: jak można w czasie ćwiczeń odciążyć kręgosłup? jakich ćwiczeń nie wykonywać? Bardzo zależy mi na odpowiedzi,bo mam pełną motywację aby cwiczyć jednak tek kręgosłup mnie bardzo martwi ;) Pozdrawiam Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      W kwestii kręgosłupa niestety nie pomogę, nie boli mnie podczas ćwiczeń ani po nich, więc póki co nie sięgam do porady lekarza lub fizjoterapeuty, ale Tobie polecam, skoro masz taki problem :) Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, a to ich właśnie polecam się słuchać :)

      Usuń
  13. bardzo dużo pompek i nacisku na ręce, aż jestem zdziwiona, że jednak to nogi bardziej czujesz... chyba, że masz taki power w rękach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręce mam raczej słabe ;) To chyba zmęczenie nóg po poprzednich dniach ćwiczeniowych ;)

      Usuń
  14. fajnie wyglada:D takze chyba jutro pojdzie do sprawdzenia na wlasnej skorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. calkiem fajny,ale dosc halasliwy w mieszkaniu :(:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hałaśliwy? Robiłam go przy śpiącym synku i na pewno nie jest hałaśliwy ;)
      Tylko kwestia tego, jak ktoś przy mulach skacze... ale ćwiczenia muszą myć kontrolowane, a nie upadanie jak słoń ;)

      Usuń