149. Zuzka Light - ZWOW # 38 Sweat Shred

Kolejny Zuzkowy trening z zeszłego tygodnia.


4 ćwiczenia, 3 rundy. Przeskakiwane wykroki przeplatane z burpees to zabójstwo dla nóg- w ostatniej serii używałam całego ciała, żeby w ogóle podskoczyć :D To był  mój pierwszy trening z ćwiczeniem swing. Planuję kupić sobie kettlebells, ale póki co zastanawiam się nad ich wagą, więc tak samo, jak Zuzka robiłam je z hantlą- ja 7,5kg- nawet poszło ładnie, miałam zapas siły ;) Utrzymanie równowagi przy brzuchach to nie lada wyzwanie. Ogólnie trening nie należy do najłatwiejszych, dość trudno również przystosować go dla całkiem początkującej osoby pod względem modyfikacji, dlatego najłatwiej chyba po prostu zmniejszyć ilość powtórzeń, ale utrzymywać możliwie najwyższe tempo.

Obejrzyjcie najpierw PREVIEW w celu poznania techniki oraz modyfikacji ćwiczeń na łatwiejsze wersje:


Trening "In the real time" poniżej :)


Na pewno do powtórzenia, polubiliśmy się ;)
« Nowszy post Starszy post »

13 komentarzy:

  1. wygląda to bardzo energicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi być męczący. Zresztą wydaje mi się, że ZWOW'y mocno angażują nogi. Może mam takie wrażenie, ponieważ w każdym moim treningu są ćwiczenia "na nogi" :)
    A ten ZWOW czeka mnie pewnie na przełomie marca/kwietnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość zdecydowanie angażuje nogi :)

      Usuń
  3. uwielbiam ją ! wczoraj po raz pierwszy z nią ćwiczyłam i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :) Który będzie następny? :)

      Usuń
  4. Fajnie wygląda ten ZWOW. Co do kettle bell to (patrząc na ciężary, z którymi pracujesz) - warto kupić minimum 12. Pracujesz z tym mocno także biodrami, a to pozwala więcej unieść. Swoją drogą - to także jedno z moich "małych" pragnień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać - na YT jest fajny filmik, jak w domowy sposób zwiększyć ciężar kettle bell

      Usuń
    2. Widziałam filmik odnośnie kettli i nadal nie wiem, bo muszę się wybrać do siłowni :D

      Usuń
  5. zuzka wymiata :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej:)
    Chciałabym Cię spytać o to, czy jeżeli podejrzewam ze mogę mieć ten diastesis o którym pisałaś, to czy mogę wykonywać takie skręty brzucha jak w tym ZWOW robi je Zuzka? Bo trochę się przestraszyłam, że mogę sobie zrobić krzywdę i na razie zaniechałam brzuszków i brzuszków skrętnych. Ale takie brzuchy jak tutaj to nigdy nie robiłam i wydają mi się mocną modyfikacją takich zwyczajnych. Czy ich też powinnam unikać?
    Dziękuję za odpowiedź :)
    Pozdrawiam,
    Emilia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno już dawno zamknęłaś diastasis, jak miałaś i zaczęłaś treningi z Zuzką normalnie, ale jakby jakaś mama miała podobny problem to odpisuję- lepiej najpierw zamknąć diastasis ćwiczeniami z SFD dla kobiet po ciąży, bo tak jest bezpieczniej :)

      Usuń