145. Zuzka Light - ZWOW # 7 Lets Get Ready

Poniedziałek! 4 tygodnie z Zuzką za mną!

Do opisania mam zaległe 2 ZWOWy- ten  i #46, zaraz lecę na #43, ale jego już opisywałam TUTAJ, więc nie będzie dodatkowych zaległości ;)


Dzisiaj zapraszam na krótką relację z treningu  #7. Jest tutaj skakanie na skakance, jednak zamieniłam je w pierwszej serii na pajace, a w kolejnych na skipy. 4 ćwiczenia, 3 rundy na czas. Pompki supergirl o tyle trudne, że trzeba całe ciało trzymać w spięciu, by utrzymać równowagę ;) Po podnoszeniu ciężarka 7,5kg chodziłam dwa dni jak połamaniec, z zakwasami w bocznych partiach brzucha :D

Trening raczej nie należy do tych bardzo trudnych, jednak skakanie w trakcie podnosi puls i przyspiesza oddech. Leciałam w tempie Zuzki, może powinnam spróbować szybciej, żeby się wymęczyć, ale nie pomyślałam wcześniej o ustawieniu sobie telefonu by mi odmierzył 2min skakania ;)


Robiłyście go? :)
« Nowszy post Starszy post »

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zuzka ciało ma fajne, dlatego mam nadzieję, że chociaż odrobinę się przybliżę do jej wyglądu ćwicząc z nią :D

      Usuń
    2. Na pewno się przybliżysz, tym bardziej że tak konsekwentnie realizujesz swoje plany. Podziwiam Cię za to :)

      Usuń
    3. Z moimi skłonnościami do nadmiernego podjadania ciężko o widzę :(

      Dziękuję;)

      Usuń
  2. Zastanawiam się czy właśnie nie przestawię się teraz na te ćwiczenia :) Skończyłam wczoraj 3 miesiące z Ewką Chodakowską więc mogłabym coś urozmaić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Zuzkę, ćwiczenia Ewy po 3 miesiącach nie powinny już robić na Tobie (Twoim ciele :D) wrażenia, a Zuzka zrobi na pewno :):)

      Usuń
    2. Oj uwierz mi, że ćwiczenia Ewki jeszcze mają mi duuużo do zaoferowania, bo póki co jestem tylko po skalpelu :) Umieram za każdym razem podczas killera czy turbo, a teraz przystąpiłam do płyty 4 i dziś po drugim już treningu czuję zakwasiki :) Ale urozmaicenie zdecydowanie mi się przyda, bo mam wrażenie, że weszło mi to już w krew :)

      Usuń
    3. Zawsze warto spróbować czegoś nowego i dawać ciału kolejne, nowe bodźce :) Może akurat Ci się spodoba i nie będziesz się nudzić :)

      Usuń
  3. ja dzis robilam 46, najnowszy. mocno mnie sponiewieral, burpes na jednej nodze sa meczace:) kiedy jakies podsumowanie efektow cwiczen z Zuzka?;> ja od stycznia robie cykl 6tyg: 4xZuzka + 1xinsanity/tydz. zobaczymy jakie beda efekty;)malwina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Burpees na jednej nodze strasznie mi się spodobały! :) Jutro zrobię zdjęcia jak mi się uda rano i w ogóle zobaczę, czy jest co podsumowywać :D generalnie widzę różnicę lekką, ale nie wiem, czy mi się tylko nie zdaje :D

      Usuń
  4. w jaki sposób dobierasz kolejne ZWOWy do ćwiczeń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądam filmiki i oceniam, które ćwiczenia nie obudzą mojego syna śpiącego w pokoju, w którym ćwiczę ;)

      Usuń