czwartek, 15 listopada 2012

125. Zuzana Light - ZWOW #41 Work That Booty

:)

Masz później wolne pół godziny? Świetnie, 20 minut poświęć Zuzce, a nie pożałujesz :) Sam trening trwa 15 i pół minuty, czyli idealny na poobiedni, a przed podwieczorkowy relaks. Do tego rozgrzewka, rozciąganie i masz zabójczy dla ramion 20 minutowy trening. TYLKO lub AŻ 20 minutowy.



Zanim się zdecydujesz, koniecznie obejrzyj PREVIEW, w którym Zuzka dokładnie pokazuje wszystkie ćwiczenia oraz spróbuj każdego, aby w trakcie nie okazało się, że coś jest nie tak.


Trening mniej zmęczył mnie kondycyjnie, niż ostatni ZWOW #14. ALE! Moje ramiona i biodra wołały o litość przy ostatnich pompkach. 4 ćwiczenia po 10 powtórzeń- 3 rundy. Całość wykonałam z obciążnikami 1,5kg na obu rękach, do trzeciego ćwiczenia "row and twist" dobierałam hantle 2kg.


Nie umarłam, ale mój syn chyba będzie sam wchodził po schodach- ledwo podnoszę butelkę z wodą.
Co do mojego planu treningowego- póki co odpuszczam klasyczny siłowy na rzecz Zuzy. Zobaczymy...
« Nowszy post Starszy post »

13 komentarzy:

  1. sprobuje! dzieki o niej jeszcze nie slyszalam. bardzo fajny blog! dziekuje ze go prowadzisz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, nie pożałujesz :)
      Dziękuję za przemiły komentarz ;)

      Usuń
  2. Powodzenia w dalszych treningach z Zuzą i dawaj znać jak wrażenia z kolejnych Zwowów :) A tak przy okazji, to wiecie, że Zuzka była kiedyś gwiazdą soft porn? Występowała pod pseudonimem Susana Spears :) Gdzieś przez przypadek o tym przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiedziałam daaaaawno już, ale nie chciałam się tym dzielić :D Po co psuć :D

      Usuń
    2. A tam od razu psuć :) Też już dość dawno się dowiedziałam.
      Hehe to jest dobre:

      http://lh5.ggpht.com/-OK6X4_wITzU/SU0jJo8FY6I/AAAAAAAAAdE/-kukJlwsEM4/susana_spears_wp5.jpg

      Ale ja tam jestem tolerancyjna, jak chciała robić taką karierę to jej sprawa. Ale fajnie, że teraz jest znana z filmików fitnessowych, poszła w dobrym kierunku ;)

      Usuń
    3. To nie ona ;D :D :D

      Dobrze, że zrezygnowała i poszła w inną stronę. Nie ma co wracać do starych czasów, skoro obecnie są inne. :)

      Usuń
    4. Paryska- Dzięki :) Relacje na pewno będą ;)

      Gdzieś na wizażu ktoś o tym pisał, ale generalnie najważniejsze, że teraz robi coś pożytecznego :D

      Usuń
  3. Twarda babka. :D
    Ma budowę ciała zbliżoną do tych silnych kobiet z si-fi. :D

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twarda, ale też taka chcę być :D Dlatego jadę z jej treningami;)

      Usuń
  4. Ooo , nie słyszałyśmy jeszcze o niej. Na pewno niedługo wypróbujemy te ćwiczenia :) Jednak troszkę nas one przerażają , ponieważ obie mamy bardzo słabe ramiona .. :/ I nie wiemy czy sobie z nimi poradzimy .
    My dopiero zaczynamy i potrzebujemy wiele wsparcia w tej trudnej drodze do doskonałego ciała, jeśli będziesz miała ochotę - wpadnij do nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie zaczniecie poddawać ramion kolejnym trudnościom to nigdy nie będą mocniejsze ;) Jak już pisałam w komentarzach do poprzedniego treningu- ważne są próby- nie dajesz rady zrobić 10 powtórzeń? Zrób chociaż 5 ;) Następnym razem 6 itd. :)

      chętnie wpadnę, ale nie znam adresu :(

      Usuń
  5. Czemu odstawiasz siłówkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę sprawdzić jak te treningi na mnie podziałają. Same ;)

      Usuń