23. Inspiracje! cz.II



Kolejna porcja inspiracji i motywacji :






!RAPORT Z WYZWANIA H2O!

5.05.- 2.8l
6.05-  1.5l

Wypiłam już- 4.3l
 Zostało- 35.7l

Spróbowałam w sobotę elbow pushup;) 1m18sek :D


http://2.bp.blogspot.com/-3NPOw-HL2w0/T6JNxnQgIZI/AAAAAAAAAX0/8R4OKQT-GbM/s1600/tumblr_m2xpf68k721rrpm6qo1_400.gif
http://blogilates.com/
Pozdrawiam!
« Nowszy post Starszy post »

18 komentarzy:

  1. Ja za elbow pushups zabiorę się dziś i zobaczymy co z tego wyjdzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, fajne ćwiczenie, angażuje całe ciało, przede wszystkim pracują ręce, ale cały czas musisz mieć napięty brzuch i mięśnie dołu pleców :)

      Usuń
  2. Podziwiam za czas w pompkach!!!! ja jestem w stanie zrobić tylko 12 pod rząd i padam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama byłam w szoku, ręce mi się chyba wzmocniły od noszenia 11kg codziennie po schodach;) :D muszę liczyć te pompki na sztuki też, zobaczymy ;)

      Usuń
  3. Druga pani fajna :D
    U tej ostatniej to podoba mi się biust :P Nie wiem czy prawdziwy czy sztuczny, ale fajnie przy tej reszcie wygląda. Szkoda, że biustu nie można wyćwiczyć jak pośladków :(
    A ta przedostatnia pani to mało motywująca, dość płasko tam z tyłu ma :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płasko, czy nie płasko motywuje, żeby tak płasko nie mieć :D

      Usuń
    2. aha, zapomniałam ;) Co do biustu to ja się nie wypowiadam, swój przeklinałam całe życie, a po karmieniu będę przeklinać go chyba jeszcze bardziej;)

      swój naturalny mam taki jak ta na ostatnim albo i większy, ehh

      Usuń
    3. No w sumie chyba masz rację z tym motywowaniem. Gorzej jakoś motywuje to żeby tak mieć O.o

      Z moim naturalnym to mi chyba najbliżej do tego 3. Czyli szału nie robi ;)

      Usuń
    4. Ja już sama nie wiem czego chcę ;) Czasem się cieszę, że jest jak jest, a czasem przeklinam go, że tak go dużo ;)

      Usuń
    5. Ja za dużo bym nie chciała, ale tak nieco więcej to bym nie pogardziła ;)

      Usuń
  4. Ale ciałka..
    Zaraz biorę się za ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana możesz polecić jakieś ćwiczonka na pupę? Tylko takie żeby ładnie wymodelować, a nie żeby mi jeszcze zamalała?:(
    Bo naprawdę jest prawie płaska:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przysiady z obciążeniem do samej ziemi- pupa będzie jak marzenie :)

      jeżeli oczywiście nie masz żadnych przeciwwskazań zdrowotnych (problemy z kolanami, stawami)

      Usuń
    2. Nie mam żadnych problemów;) Ale chodzi ci o obciążenie np. ze sztangą?

      Usuń
    3. sztanga, sztangielki, plecak z książkami, dziecko ;);)

      wszystko, co zwiększy ciężar, który dźwigasz, ale najpierw musisz mieć dobrą technikę wykonywania takiego przysiadu ;) Polecam filmik z najnowszej notki :)

      Usuń
  6. Muszę wypróbować to elbow pushup , zobaczymy co mi z tego wyjdzie :) cóż trzeba się zabrać do roboty i o siebie zadbać do lata :)

    OdpowiedzUsuń